Veckans Rensa i röran!

Puh, nu är det gjort! Veckans röjning var för min del mina bokskåp, ett eller båda. Det blev väl nästan båda i alla fall. Det jag inte orkade ge mig på var alla foton, de får få en egen vecka... Behövs... Skörden finns att beskåda ovan, nästan skämmigt... Både soptunnan, återvinningen och second hand får sin beskärda del.

Tack Ulrika för att du ledde in mig på detta, det är snudd på roligt! I alla fall tillfredställande. Och eftersom jag under mitt köpstopp inte alls lyckades röja ut som jag tänkt mig är det också synnerligen välbehövligt. Syns väl på de bilder jag publicerar i sammanhanget... Det är fascinerande vad som kan gömma sig i ett skåp som är tänkt för böcker, foton m m. Upptäckte att det kan vara i princip vad som helst. Men, NU är det bättre ordning!

Kommentarer

Duktigt.
Alla foton... ska göra album till barnen.
Monica sa…
Hannele, känner mig nöjd! Tror inte min dotter vill ha alla fotona, det gäller att våga sortera och slänga en hel del!
Anonym sa…
Härligt! Jag ska rensa ut bland mina skor idag, har inte hunnit innan i veckan.

Idag drar stegräknartävlingen igång!
Monica sa…
Tezzan, jag har klippt 3902 hittills idag och mer ska det bli... Lycka till med skorna!

Populära inlägg i den här bloggen

Blåbärsdags!

Den heliga bilen

Kärnkraft - nej tack. Fortfarande.