Thomas Di Leva!

Bild svt.se
Dottern och jag har varit och upplevt Thomas Di Leva på trånga, mysiga MX Rockbar i Alingsås. Han är stor den mannen. Ja alltså inte rent fysiskt men inuti. Makalös. Det var ingen vanlig konsert. Det var musik blandat med mycket s k mellansnack och det var inte ett enda slumpmässigt ord, allt den karln säger har ett enastående djup! He made my day och räddade mig från att blåsa SEB-topplocket...
Kommentarer