Veckans röjning

Veckans röjning för min del handlade om den alldeles för ofta alldeles för belamrade köksbänken. Tur att Ulrika hittade på det här med veckans röj, annars hade det inte blivit gjort idag heller, det känner jag mer än tydligt... Den här gången var det bara några trasiga golfpegar och nån liten odefinierbar kudde som kommit med någonting på posten som gick i graven, resten var bara saker som inte hade hittat hem till sin riktiga boning riktigt.

Före:
Efter:
Känner mig rätt nöjd, nu gäller det bara att hålla i det här... Och nu skall jag ge mig ut i det plötsligt uppdykande solskenet!

Kommentarer

Maria sa…
Vad trevligt det blev!
Monica sa…
Maria, nu återstår bara utmaningen att hålla det hela i schack... Det har misslyckats varje gång hittills...
Snacka om Extreme makeover ;-)...
Det svåra sen ja, att låta det förbli i samma skick.
Lycka till och bra jobbat!
Monica sa…
Ulrika, jag skall VERKLIGEN gör mitt bästa den här gången, jag VILL ha det så här! Och som sagt, det mesta hade bara inte riktigt fått hjälp att hitta hem...

Populära inlägg i den här bloggen

Blåbärsdags!

Den heliga bilen

Kärnkraft - nej tack. Fortfarande.