Köp-inte-den-här-boken-mingel

Har varit på boksläppsmingel hos Anki. Trevligt! Gott vin, tilltugg och trevliga människor. Förutom Anki i bloggosfären fick jag också tillfälle att träffa Hannele, roligt! Eftersom jag köpstoppar kanske jag inte ska uppmana nån att handla men om ni nu är köpsugna, kanske ska ha tag på en present eller så, så köp den här boken, titeln till trots! Jag får ju vänta tills efter nyår men då blir det en.

På tåget hem kom dottern och hoppade på och hade med sig några stolta fjällskivlingar som hon hittat utanför Universeum, mitt i Göteborg alltså! Det blev en läcker och inte helt vanlig avrundning på en trevlig kväll!

Kommentarer

Det var roligt att träffa dej på riktigt. Hihih, funderade just, om du köpte boken ;)
Ha en bra dag, kram.
Tagga ner, jag älskar det! Så nedrans tänkvärt, tack.
Monica sa…
Tyra, vilka fina bloggar du har! Jag älskar att segla!

Populära inlägg i den här bloggen

Framför våra fötter

Kött...

Trivsamma trästan!