Böcker, böcker, böcker


Idag har dottern och jag varit på kurs, "Levande kraft". Dom sålde en uppsjö av precis sådana böcker som jag gärna läser. Och köper. Rabatterat dessutom. Shit. Det sved såklart. Jag vill ha mer böcker! Jag försökte mej på ett fult trix. Jag sade till dottern att "kolla om det är nåt du vill ha så får du pengar av mej att handla". En kringgående rörelse liksom. Ge bort pengar får man ju göra... Men hon nappade inte så jag behöver inte ha ångest för detta sunkiga tilltag. Och vi åkte hem behagligt tomhänta till sist. Och med en härlig dag i bagaget!

Kommentarer

Maria sa…
Hej! Jag har just hittat till din fina köpstoppsblogg och kommer att följa den med intresse :)

Själv har jag klädköp-stopp sedan 15:e februari och för hela året och det går strålande!

Jag länkade till din blogg på min blogg, heja alla köpstoppare!

/Maria i Umeå
Monica sa…
Kul att du gillar min blogg! Jag har lagt in en länk till din också och kommer självklart att följa den. Inressant med köpstopp och vilka tankar det föder!

Populära inlägg i den här bloggen

Blåbärsdags!

Den heliga bilen

Kärnkraft - nej tack. Fortfarande.