OS

Bild Axel Schmidt
Visst kan man tycka att OS är ett spektakel nu för tiden men kul e de när nån som inte varit med i allt förhandssnack om medaljer sliter åt sig en. Grattis Emma Johansson till silvermedaljen! Kolla spurten här.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gott Nytt År och nytt "köpstopp"!

Fritid som framsteg

Ekofilosofi A - sista resan