Förrförra veckans rensa i röran...

Jag har äntligen gjort förrförra veckans röj i Ulrikas utmaning. Satt hårt inne den här gången trots att det var det absolut minsta projektet hittills, ett hörn i ett skåp där jag stoppar undan "viktiga bra-att-ha-saker". Jag hittade bl a detta kort. Kommer ni ihåg? Cash-kortet. Kontanter fast ändå inte på nåt vis. Härligheten lanserades 1997 och gick i graven 2004. Jag undrade då, och undrar fortfarande om det var ett genialiskt eller stenkorkat system... Nu slänger jag i alla fall kortet!

Kommentarer

Pumita sa…
Jag har aldrig haft ett cash-kort så jag slipper slänga. Mina "viktiga bra-att-ha-saker" blir bara färre och färre. Det är såå skönt!
Monica sa…
Pumita, du missade inget...

Populära inlägg i den här bloggen

Framför våra fötter

Trivsamma trästan!

Kött...