Hej bloggen!

Oj, oj, oj vad tiden går! Och inte blir det några inlägg inte. Monumental bloggtorka. Själva livet tar hela min uppmärksamhet sedan ett bra tag tillbaks och det har hittills varit oresonligt svårt att sy in bloggandet i det. Mer än högst sporadiskt. Men, jag saknar det en smula så nu blir det andra bullar. Får se hur det kommer att se ut, skulle tro att innehållet blir en smula annorlunda. Också. Utökat liksom.

Jag har grunnat lite på varför det inte blivit så många inlägg på länge nu, intresset har ju inte minskat. Egentligen. Kan vara så här: Dels fylls min tid med mycket annat men framför allt har jag någon på nära håll att ventilera saker och ting med numera. Jag börjar fundera på något, ventilerar det med mannen och sedan är det färdigt. Blir inget kvar att skriva om om man säger så. Fini.

Så, nu blir det till att spara ett och annat filosoferande till bloggen!

(Spana in vår vackra änglatrumpet, lite anfrätt av regn nu men ändå!)


Kommentarer

Monica sa…
Hannele,
hela tiden! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Blåbärsdags!

Den heliga bilen

Kärnkraft - nej tack. Fortfarande.