Köpa lotter...

...är det ok? Blev lite ställd när dom kom med lottringarna på tillställningen jag var på. Tänk om jag vinner nåt riktigt onödigt (troligt), då har jag ju liksom köpt det indirekt. Jag gillar ju inte ens lotter. Men jag föll för trycket, ALLA köpte ju så jag köpte några men vann inget. När det väl var dags för dragning visade det sig att det var en hoper blomstercheckar som lottades ut och det kändes ändå rätt ok. Så nu är det bestämt, blommor är ok. Nästa spörsmål kommer att bli böcker. Jag har just köpt upp mej rätt ordentligt så det dröjer förhoppningsvis innan jag behöver ta ställning. Vilka böcker b e h ö v e r man verkligen? Det finns ju en bibbla att gå till!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kärnkraft - nej tack. Fortfarande.

Mer grönt på menyn

Barnet - den sista slaven