Två veckor

...har gått sedan jag startade mitt köpstopp. Märkligt vad lätt det går än så länge. Det har inte funnits så mycket som skuggan av ett köpsug så här långt. Gött. En effekt jag märker är att det blir mer fokus på de nöjen som man kan ägna sig åt utan krångel och meckande med grejor, t ex ge sig ut i naturen och insupa allt som händer där, rätt mycket så här års. Enkelt, gratis och inte minst välgörande för kropp och själ.

Mitt huvudmål med köpstoppet är ju att inte dra hem mer grejor och alltså tycker jag det är ok att konsumera tjänster. Klippte till med en sån i form av en islandshästtripp igår och det var en investering i välmående. Ett lite lyxigare sätt att umgås med naturen. Våren var som allra bäst, sällskapet glatt och hästen trevlig. Idag är det ett uns annorlunda. Träningsvärk och en öm bak.

Idag var det en vacker, dimmig morgon som nu övergått i en strålande solig dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Framför våra fötter

Kött...

Trivsamma trästan!